Het allereerste berichtje

Hallo hallo,

Hier issie dan, mijn Nederlandse hoekje in Blogland.
Mijn naam is Wendy, ook wel bekend als
"Maaaaam!!!"
of "Mama, waar is mijn..."

Ik heb een Engelstalig blog met vintage arts and crafts
zoals ze dat zo mooi noemen.
"AppleApricot" heet dat blog.
Maar soms wil ik gewoon liever Nederlands praten
en andere dingetjes laten zien.
En zo werd "Appel en Abrikoos" geboren.

Een paar fotootjes als eerste indruk
van wat je hier allemaal wellicht zult gaan tegenkomen zijn:


dingetjes van stof...







en dingetjes van papier...






snailmails...




en Round Robins (want daar ga ik binnenkort voor het eerst mee beginnen),
tekeningetjes zoals die van mijn blogheader,
en wellicht nog wat ander creatief gefreubel zoals art journals.


Wie je ook af en toe misschien voorbij zult zien komen
is ons konijntje Chibu.




Verder houd ik van spulletjes die ik onder andere vind bij de kringloop,
zoals dit (zie boven) poppetje van hout.
Die komen vast ook zo hier en daar voorbij.


Nou, dat was het wel zo'n beetje voor nu.


Tot ziens en veel crea-pret!


Lieve groetjes,
Wendy



3 opmerkingen:

  1. Hier ziet het ook al zo gezellig!
    Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je engels blog volg ik al met veel plezier dus gauw hier ook volgster geworden...succes meis knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen