Lentekriebels


Is het nou winter of niet?

Vandaag zag ik weer ganzen overvliegen
en hoorde ik vrolijk gekwetter van allerlei tuinvogeltjes.

Geen wonder dat ik de lentekriebels heb.
Hebben jullie die ook al?




Ik doe met twee round robins mee, waarvan er eentje nu is gestart
en deze heet Winterpost maar heeft verder geen thema.
Je mag dus zelf van alles verzinnen.


Dit zijn mijn eerste pagina's voor mijn eigen boekje.
Daarom durf ik ze ook met een gerust hart al te laten zien.

***

Ik heb een doorkijkje gemaakt in het eerste blad.
Dus op de foto boven kijk je links door het gat naar de vorige pagina...




... en op deze foto kijk je door het gat rechts naar de volgende pagina.

En mocht de linkerpagina je bekend voorkomen...
ik had een stukje papier met dat zelfde patroontje (ongeveer)
uit de Daphne's Diary (tijdschrift)
maar dat was te klein
dus dacht ik
ik pak m'n verf
en maakt 't na.

Pagina's gemaakt met verf, stofjes, steekjes, papiertjes en tekenpennetjes.
Van alles dus :)

En ze zijn zo compleet anders dan wat ik normaal gesproken maakte...
Heerlijk om even "los" te gaan!
Ik ben daardoor ineens super productief
en zit veel minder achter mijn computer.
Heerlijk...

Doeg weer!

xx Wen



4 opmerkingen:

  1. erg leuk zo met dat doorkijkje, als ik dit zo zie jeuken mijn handen weer om met mijn art journaling bezig te gaan maar eerst mijn andere projectjes moeten af...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk met dat doorkijkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat is dit super leuk gedaan Wendy, mooie patroontjes, kleurtjes heel creatief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de lieve berichtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen