Kerst swap


En zo is er weer bijna een jaar voorbij...
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest en heb me daarna gericht op mijn Engelstalige blog.
Maar ik zit vol ideetjes voor dit blog ook.

Vorig jaar deed ik mee met de kerst swap van

en mijn swapmaatje was Diana van



En omdat het alweer bijna kerst is
en ik nog steeds haar mooie swap niet had gedeeld,
dacht ik dan doe ik het nu maar.

In de post vond ik deze mooie versierde envelop
(ik heb mijn adres maar even weggehaald).



Ze had een luciferdoosje mooi versierd. 


En ook de kado zakjes in dezelfde mooie winter stijl.




In de zakjes zaten allerlei leuke kadootjes zoals dit mooie zelf gehaakte sterretje.


Ook het doosje zat vol met moois.


Als je het leuk vindt om te zien wat ik voor Diana maakte,
neem dan een kijkje HIER.

***

Nou dat was het weer voor vandaag.

Ik heb dus wel allerlei leuke ideetjes voor dit blog,
maar nu nog de tijd er voor vinden :)

Alvast een hele fijne kerst gewenst!

xx Wen



1 opmerking:

  1. Leuk dat je alsnog dit mooi kado laat zien en ook erg leuk dat je weer wat op dit blog plaatst (vind het stiekem toch leuker om gewoon Nederlands te lezen :))

    BeantwoordenVerwijderen