Kerstswap verstuurd naar Monique


Mijn kerstswap kadootje voor Monique.
(Monique heeft geen blog.)
(Wat Monique voor mij heeft gemaakt, kun je in vorige blogpost zien.)

Monique houdt van vrolijke kleurtjes
en van de stijlen Brocante, Pip Studio en Blond Amsterdam.
Ik heb geprobeerd dit alles in mijn swap voor haar te verwerken.


Een versierd doosje
(ook het doosje heb ik zelf gemaakt)



Met daarin leuke crea spulletjes.

En ook de binnenkant van het doosje had ik versierd
(niet zo'n mooie foto van, maar om je een idee te geven).


En nog een kaart gemaakt.


Zo grappig, het is totaal verschillend van de kaarten die ik ooit heb gemaakt,
maar daarom juist extra leuk om te doen.

En op de achterkant van de kaart tekende ik nog een meisje:


Swap is ontvangen en Monique was er blij mee
dus deze swap was van beide kanten weer zeer geslaagd en super leuk om te doen!

Volgend jaar weer misschien?

Update:
En toen bedacht ik me door een vraag van Alice dat het misschien wel leuk zou zijn
om de afmetingen van het doosje te geven wat ik gemaakt had.
Daarom hieronder een indicatie.


Ik zou de afbeelding niet echt als een patroontje gebruiken misschien,
want de afmetingen zijn niet helemaal precies uitgemeten in deze afbeelding.
Maar wellicht lukt het ook als patroon.
Wie niet waagt die niet wint ;-)

Ik heb een dik en stevig scrapbook karton gebruikt.
Het heet "patronen karton" en is van Studio Light.
Het gewicht staat er helaas niet bij.
En de binnenkant bleef op de door mij gebruikte manier helemaal wit,
dus heb ik de binnenzijkantjes geverfd en op de bodem een plaatje gedaan.

***

Voor jullie een gezellige kerst en een hele fijne jaarwisseling!!

xx Wen


2 opmerkingen:

  1. het is een prachtig doosje geworden. Alleen ben ik dan wel weer benieuwd wat je erin had gedaan...
    Leuk dat hier het doosjesvirus ook rondwaart. Ik ben nl bezig geweest met luciferdoosjes. Die zal ik zeer binnenkort laten zien. Heb je een patroon voor een doosjes van internet geplukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd heel anders dan we van jou gewend zijn maar daarom niet minder leuk, echt super mooi! Leuk getekend ook!

    BeantwoordenVerwijderen