Round Robin pagina's


Hallo hallo!

Een tijd geleden heb ik mee gedaan met een Round Robin
en daar heb ik al wat van laten zien.

Hier zijn nog wat pagina's daarvan.


Op sommige pagina's heb ik behalve plaatjes ook verf gebruikt.
Zoals hierboven.



Ik heb ook her en der wat extra vakjes toegevoegd,
zoals hierboven een uitklapbare envelop-pagina.



Ik heb in verschillende stijlen gewerkt
en daarbij gekeken naar wat degene voor wie de boekjes waren, leuk vonden.


Het lekkere van Round Robin vind ik dat je het lekker simpel kunt houden.


Je kunt de pagina's niet te veel versieren,
want dan worden de boekjes te dik.



Ik vond het leuk om te doen
en ook lekker dat ik eens niet persé in mijn shabby vintage stijl hoefde te werken
van mijn AppleApricot blog.

***

Fijne week en veel crea plezier!

xx Wen


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige pagina's heb je gemaakt en wat leuk dat je rekening hebt gehouden met de smaak van de ontvanger! Voor jou extra uitdagend om buiten je comfort zone te werken :) ben erg benieuwd naar wat er nog meer gaat komen, je hebt me nieuwsgierig gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen