Bloemenfeest




En alweer zijn daar die lentekriebels, nu drie jaar later dan mijn vorige lentekriebelend berichtje. De tuincentra en kwekerijen zijn vast blij met me, want ik kan hun mooie kleurtjes niet weerstaan. Mijn karretje volgeladen met snoepkleurtjes, geen idee waar ik die ga planten. Maar oh wat zijn ze leuk en wat maken ze me vrolijk! Onweerstaanbaar. En ook bij de bloemist zwicht ik. Die! En die! Oeh... en deze! De buurt was ook blij met me. Het voortuintje van mijn vriend was een giga-chaos (net als de achtertuin overigens) en na een weekje hard werken is het me daar toch opgeknapt. Regelmatig kwam er een buur of spontane voorbijganger een kijkje nemen en een praatje maken. Zo is tuinieren toch een heel sociale hobby.

Maareh... ruim twee jaar niet geblogd hier. Dat schiet natuurlijk niet op. Wie leest er nu een blog waar het oorverdovend stil is? Nu had ik dit blog bedacht voor de swaps, snailmail en round robins waar ik aan mee zou doen. Maar als je niet swapt, snailmailt of roundrobint, dan valt er weinig nieuws te melden op dat gebied. Er is wel wat anders wat ik graag zou delen hier. En dat is mijn nieuwe passie: tuinieren. En wellicht kleine verhaaltjes van het een of ander. Of een tekeningetje. Of zomaar een leuk fotootje. Wie weet. Misschien wordt het nog wel eens wat hier met mijn blogje.

Fijne week gewenst!
En misschien tot gauw weer :)

xx Wen


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen