Haakprojectje




Haken is zo leuk, maar nou moet ik je toch wat bekennen. Ik heb nog nooit iets groters dan mijn telefoonhoesje gehaakt. Geen dekentje, geen kussentje, geen lampekapje, niks. Nu zag ik in een boekje een leuk projectje staan. Een dekentje van rondjes. Nou zou Wen Wen niet zijn als ze er niet haar eigen draai aan zou willen geven. Te beginnen met de kleurkeuze. Da's nog het minst moeilijkste, toch? Ehm tja, wordt het deze? Of toch een andere combi? Ik zoek nog even verder, okee?

xx Wen


2 opmerkingen:

  1. so pretty, lovely flowers you have created!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy.
    Via een reactie op mijn blog kom ik hier terecht.
    Ik volgde jou toch al (Engels blog??) of vergis ik me nou zo?
    Ik ga zo even verder zoeken, want volgens mij kom jij ook nog eegens in mijn leeslijst voor (met je andere blog).
    Ik moet je wel bekennen......in het Nederlands is voor mij wel veel makkelijker hoor 😊.
    Oh en je linkje van hiernaast....."a granny a day....", ik ga aanhaken, leuk!!
    Deze kleur combinatie, van jouw granny dus, vind kk heel eeg leuk.
    Fijne zondag, lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen