Verf




Een van mijn passies is tekenen en schilderen. Het was ook mijn allereerste passie ooit. Uren en uren zat ik als kind in allerlei onmogelijke houdingen waar dan ook te tekenen. Ik tekende altijd heel precies, totdat mijn tekenleraar op de middelbare school mij tijdens de les een keer naar buiten stuurde met de boodschap "je zoekt een plekje, je schildert wat je ziet, en ik wil het straks niet kunnen herkennen". Dus ik in mijn eentje naar buiten, terwijl de rest van de klas gewoon binnen les had. Gelukkig was het zonnig weer. Ik ging op de stoep zitten voor wat struikgewas en begon aan de opdracht. Kloddertje groen hier en daar. Hm... het leek toch nog steeds op iets. Maar het leerde me wel om wat losser te worden met schilderen. Hoewel ik nooit een abstract kunstenaar zal worden. En het vogeltje hieronder zou vast niet hebben voldaan aan de opdracht van mijn leraar toen.




Nu zie je op deze foto's "lovearusticlife" en "Wen's Paint" staan. Dat komt omdat ik meerdere blogs heb, waar ik experimenteer met de verschillende crea-stijlen in mij. Deze foto's heb ik eerder op andere blogs van mij gedeeld. Daar zal ik later wat meer over vertellen.




Hier op AppelAbrikoos zal ik af en toe wel een tekeningetje - of illustratie zoals dat zo mooi heet - delen, maar niet echt schilderijen zoals op de laatste foto. Denk ik. Die kun je vooral vinden op mijn blog Wen's Paint.

Dat was het weer voor vandaag.
Tot gauw weer!

xx Wen



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen